Alla inlägg den 17 april 2015

Av tessisamess - 17 april 2015 14:37

Så nu kommer det, första inlägget. 

Måste säga att jag är lite besviken på att jag inte lyckades hitta hur jag kunde förhandsgranska hur mina inställningar faktiskt ser ut, det kanske inte ens går att läsa det här nu för att jag gick helt crazy med färgerna. Jag gillar färg. :)

 

Hade egentligen tänkt att första inlägget skulle handla om varför jag startade en blogg, anledningen är ju inte att jag vill skriva inlägg om vilka färger min sida ska ha, det hade ju blivit en otroligt kort blogg då, men tänker nu att nästa inlägg istället får återge varför jag ska blogga. Frågan är varför man inte startar en handskriven dagbok istället som när man var liten, för troligen om några år kommer jag ju skämmas och fnissa över vad jag har skrivit här, precis som jag gjorde när jag läste min gamla dagbok från när jag var 9 år. Nej skriver jag blogg kanske jag kan nå några andra förvirrade själar där ute och påverka era liv, för det är väl därför man bloggar, för att nå andra människor med sina tankar, idéer, bilder, liv och ack så intelligenta åsikter som vi alla har (jag tycker dock att mina är dom bästa och ni andra oftast inte har fullt lika smarta åsikter som jag, ödmjuk in i det längsta)

 

Humor och allvar, det är vad jag tydligen ska satsa på iaf. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards