Direktlänk till inlägg 21 april 2015

Humöret är bra, men allvarligt va äckligt!

Av tessisamess - 21 april 2015 13:07

Ja som dom flesta av oss kan se idag så skiner solen och humöret blir då automatiskt på topp, man blir piggare och inte ens buss-förseningar kan dra ned det, man kan ju trotts allt då sitta på busshållplatsen i solen, läsa sin bok och ha det sådär allmänt bra. Just nu har jag börjat läsa "Trasig" - Shy Keenan, handlar om Shy som liten när hon blir utsatt för det mesta hemsketer man kan tänka sig, fattar inte varför jag envisas med att läsa sånt där... blir bara arg och upprörd, men som sagt, humöret är upplyft av solen.

Så kommer man till jobbet, går in på toa och nån har skitit och inte rengjort efter sig, OCH! lämnat locket öppet, så man ser ju verkligen att det är snuskigt, usch alltså! fyfan. Vi är ju bara 20 pers som jobbar på min avdelning och kanske 10 som går på den toaletten, kan man inte göra rent efter sig? vanligt hyfs. Bläh. 

Men! ack den som låter sig påverkas av sånna här "hemskheter" man kan stöta på. 

-Håller mig för att inte maila hela avdelningen att göra rent toan efter sig när man har skitit- 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tessisamess - 30 april 2015 10:27

Jag har funderat på det här lite fram och tillbaka, vem är mest ytlig när det kommer till val av partner, män eller kvinnor? Min första tanke är ju att kvinnor är mest ytliga eftersom vi själva är oftast väldigt ytliga när det kommer till vårt eget...

Av tessisamess - 22 april 2015 21:14

även fast jag är så svennebanan man kan bli, eller nej föresten jag har ju inte blont rakt hår, men i övrigt, väldigt svennebanan, så måste jag säga att jag oftast tycker vi är ett ganska tråkigt folk dit jag helst inte vill räkna mig själv. Ja helst...

Av tessisamess - 20 april 2015 14:00

Jag tycker helt klart att man ska vara ego, så länge ens egoism inte går ut över dom runt omkring en. Såklart man ska tänka på sig själv och se till att man själv har det bra och mår bra. Men ibland måste man också anpassa sig efter den övriga be...

Av tessisamess - 19 april 2015 20:34

Så jag skrev ju att jag skulle försöka reda ut med mig själv varför jag ens startat en blogg, vad fick bägaren att rinna över att jag kände behovet att delge mina tankar så att vem som helst kan läsa..    Nja precis, varför vill man göra en sån s...

Av tessisamess - 17 april 2015 14:37

Så nu kommer det, första inlägget.  Måste säga att jag är lite besviken på att jag inte lyckades hitta hur jag kunde förhandsgranska hur mina inställningar faktiskt ser ut, det kanske inte ens går att läsa det här nu för att jag gick helt crazy med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards